Etalage actie Basil en JBP

Juncker Bike Parts en Basil bieden shopping power

 

Retailers krijgen de kans om hun creativiteit te laten stromen met de Mix&Match actie van Juncker Bike Parts en Basil. Basil laat al jarenlang zien hoe je met behulp van zogenoemde props (decoratieve elementen) sfeer kunt creëren in een winkelpresentatie. Shoppen is namelijk meer dan alleen vergelijken en kopen! Shoppen is verleiding, beleving en inspiratie. Een inspirerende winkelpresentatie trekt de aandacht van de consument en verleidt tot aankopen. Dat is nog eens shopping power.

 

Welk assortiment past het beste in mijn winkel? Welke presentatie geeft het beste resultaat? Wie is precies de klant en hoe kan die verleid worden tot aankoop? Basil en Juncker Bike Parts belonen creativiteit en nodigen retailers uit helemaal los te gaan op het thema Mix & Match. Bij aankoop van een pakket Basil tassen, ontvangt de winkel gratis props als ondersteuning voor zijn/haar presentatie. Bedoeling is dat deze worden aangevuld met eigen ideeën om zo een hoogstpersoonlijke etalage of winkelpresentatie te creëren. Degenen die een foto van de mooiste etalage vol verleiding en inspiratie insturen, maken kans op een weekend of midweek in een Roompot vakantiepark!

 

 

 

Binnenkort meer informatie op deze pagina!