Servicemedewerkers aan het woord
Als Servicemedewerker bij Accell beschik je over alle kennis van de merken 3T, Dt Swiss en Crankbrothers. Omdat deze merken vrij specifieke kennis vragen, worden de servicemedewerkers regelmatig op cursus gestuurd om altijd over de up-to-date kennis te beschikken.
Maar het werkt ook andersom. Zodra een dealer ontdekt dat een onderdeel van een van de merken niet naar behoren functioneert, koppelen onze servicemedewerkers dit terug aan de leverancier. Ze hebben regelmatig contact met de leverancier, en weten precies naar wie ze moeten vragen.
De functie van servicemedewerker is van grote waarde. Op deze manier wordt de garantie gewaarborgd en hoeven dealers niet alle verschillende cursussen te volgen maar kunnen ze laagdrempelig contact opnemen met onze service en garantie afdeling.
Bas Hurenkamp- Service medewerker Accell
“Ik ben pas tevreden wanneer er zo weinig mogelijk gerepareerde producten teruggestuurd worden vanuit de dealer.” De tip van Bas aan dealers is dan ook, stuur het product direct op en laat hem ernaar kijken. “Ik probeer altijd een oplossing te vinden. Dit is namelijk een service die Juncker aanbiedt en valt ook gewoon onder je garantie, maak hier dus gebruik van!”